dijous, 5 de març del 2009

exportar .swf a .mov

hola!!! comentar el típic problema de la conversió de vídeos sobretot alhora de crear-los amb el flash i exportar-los a .mov.
1. quan es crea un vídeo i aquest conté moviclips, no es sap perquè però el mode de publicació d'arxius en format .mov no s'aconsegueix exportar per tant no finalitza l'exportació.
2. si ho acaba fent, els moviclips no es veuen inclosos en l'acció la qual cosa vol dir que tots els elements animats que estan dins dels clips de pel.lícula no s'hi poden visualitzar... per la qual cosa hem de tenir em compte que l'animació millor crear-la i organitzar-la en la linea de temps principal... però que pasa quan ja ho teniim tot creat i em aplegat massa tard aquesta part del procés????...
Jo propose dos solucions...
La primera d'elles bé guardem i publiquem desde flash el .swf i després amb el software After Effects importem l'arxiu i exportem el projecte com .mov. (o el format que necessitem).
En segon cas aquesta segona opció es tracta d'exportar la pel.lícula desde el flash...
- convertir els clips de pel.lícula en gràfics
- després especificar quin tipus de reproducció hi volem indefnidament, marcant el número de reproduccions que necessitem o bé marcar-li una única reproducció.... Aquella cosa més important que hem de tenir em compte es que el temps de la línea principal és el que va marcar i ens va donar el temps de l'animació.

comentar que també hi han sofwares que creen aquesta conversió encara que jo no n'he trobat per a mac,... si algú sap algo... gràcies? ;)